ucbebelianne girlll canım ben bunu da kullandım aşırı iyiydim rahat uyuyordum ama gene kaldım ya bıraktım gebelikte sıkıntı olmuyor mu doktoruna danışmışsındır
Petibor haticeismail ay size teşekkür ederim, doktorun bana reçete ettiği mg + d vitamininin ismini bir türlü hatırlayamamıştım eczacı da içeriği farklı şeyler sunmuştu almadım. Yarın gidip alacağım ismini yazmanız sayesinde 🫶
Esra-4151 ucbebelianne benimde çok ağrılarım vardı bacaklarım filan dayanılmazdı 9. Haftada doktorum magnezinc yazdı günde 2 kere kullanıyorum
ucbebelianne Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim bende almaya başlayacağım pazar olduğu için doktoruma ulaşamadım 🙏🏽
bluemom24 ucbebelianne magosit kullanan arkadaşım vardı bi zararı olacağını düşünmüyorum canım ben 14. Hafta civari yazdırmıştım kalça ağrım olunca sonra pel düzenli kullanmadım ağrım geçti
ucbebelianne bluemom24 geçmiş olsun canım bende uyumadan br saat önce alacağım gece rahat uyurum inşallah, teşekkür ederim 🌼