dilekadk merhaba, benzer şeyler yaşadım. Doktorum 20li haftalarda bu tarz ağrılar yaşamamın yüksek ihtimal olduğunu söylemişti. Bende de büyük myomlar var maalesef ve 20li haftalarda dayanılmaz ağrılarla bir hafta kadar hastanede yatma sürecim oldu. Ciğer geliştirici ve erken doğuma karşı bir kaç ilaç kullandım. Taburcu olduktan sonra da 29 hafta olana kadar progestan kullandım. Sonra bırakmamı söyledi doktorum.