tugcebrk Kızlar bazıları 12,13 haftada bebeğinin cinsiyetinin belli olup veya doktorun tahmini olduğunu söylüyorlar gerçeklik payı var mı sizce
Aysundkl tugcebrk bana doktorum 11. Haftada kıza benziyor dedi 13. Haftada ikili testte net kız dedi ☺
DidemYldrm tugcebrk 11 haftada doktorum erkek dedi yarın kontrolüm var daha net öğreniriz dedi genel olarak doğru çıkıyor ama bakalım 🐣🐣
YagmurAnnesi tugcebrk 13+5 de %60-70 kız dedi. 14+3 de falan gittim kiz dedi. 17+3 üz pazartesi randevumuz var bakalim. Hayirlisi olsun. 😊
Ozlemkeles Ben 12haftadayım 2gün önce dr kız dedi bugün ikili test erkek dedi tabi ihtimal ikiside iyice kafam karıştı 😏
Smyy tugcebrk 12+1 bugün öğrendim kızım olacak inşaallah, doktor %80 kız dedi ama ilk sorduğumda direk kız demişti 🙂
Melos 15+1 deyiz hep bağdaş kuruyor bacaklarını açmıyor. Göstermediği için de kaç doktor baktı hiçbiri bi şey diyemedi tahmin bile edemediler 😂
GamzeTetik 11+5 de devlet hastanesindeki doktorum ikisi de erkeğe benziyor demişti .2 gün önce özele gittim ikisi de erkek gerçekten 😁
HandeMersin tugcebrk doktorun ultrason cihazı ya da bilgisi iyi ise 13 haftada söylediği doğru çıkıyor.
ZuhalDurmus tugcebrk 10 haftalık düşüklerde bebeğin cinsiyeti görünüyor yani aslında belirgin ama cihaz önemli ve dr un rahat görebilmesi.