Elifkorul 9+6 da oldu benim de durduk yere, ben de hareketliydim yani hamileyim aman yapmayayım demedim doktor çünkü normal hayatına devam edeceksin demişti. Şimdi 12+2yim doktor 1-2 ay daha böyle devam dedi ama temiz hava alamamak, eve tıkılı kalmak, yataktan çıkamamak çok yordu 15-20 günde bile, umarım en kısa sürede atlatırız sağlıkla. Başka bir doktordan da görüş almak için gittim o da plesanta aşağıda olma ihtimali var henüz bunu söylemek için erken yukarı çıkıyor çünkü genelde dedi kanama alanını hiç umursamadı. Her doktor başka bir şey söylüyor.