Hamileliğimde fena bi sekilde düşmüştüm hatta buraya posta acmıştım ve odur budur sürekli bisey oluyor..
10 yıllık evliyim, 8 yasında bi oğlum daha var başımıza hiç böyle seyler gelmedi..
İlk oğlumda daha cahildim hiç bsey olmamışken bunda bütün aksilikler olmadık seyler gelıyor bizi buluyor.
Yolda yürürken iki sefer bebeğim düştü..
Kanguruya koyup markete cıktığımda,düz yolda bianda düştüm cok şükür bsey olmadı bebeğime sadece ben darbe aldım..
Dünde emzirmek isterken yatakta kendime doğru bebeğimi hafif cekerken kol dirseği cıktı ne olduğunu anlayamadık..
Acile gittik Çok şükür doktor hemen yerine taktı ama ömrümden ömür gitti ..
Eve dönüştede arabanın lastiği patladı.
Ya diyorum ya hamileliğimde bi başladı sürekli bişeyler oluyor çözemiyoruz..
Sadaka verdik veriyoruzda her zman..
Bugünde akika adağını kesicez..
Öyle unuttuğumuz bi adağımızda yok ya bilmiyorum ne oluyor..
bi teyze var ona anlattık durumu ekmek tuz verin dul birine dedi verdik..
Teyze benide okudu bebeğide..
Nedir bu belalar gercekten anlayamıyorum ne yapmam gerekıyor onuda bilmıyorum..