dilaradoyan doktora gittim 2 hafta sonra gel dedi ve herhangi bir şey söylemedi kan idrar vs almadı içimde şüphe vardı acaba bir sorun mu var diye acilde gidip ölçtüreyim yükseldiyse içim rahatlaması adına randevu bulamıyorum başka bir doktora gitmek için aynı çıkınca biran şaşırdım araştırdım bir sınır olduğunu yüksek olduğunda o sınırın aynısı kaldığını söylediler yaşayan var mı diye sormak istedim