Acil öneri verin arkadaşlar artık yürüyemeyecek dereceye geldim 28 den berri baş aşağı duruyor ve o zamandan berri iç bacak ağrısı çekiyorum başlarda geceleri oluyordu ve yürümemi zorlaştırıyordu şuan gündüzde var otururken sorun yok ama yürüyemiyorum acıdan günde iki magnezyum kullanıyorum en iyisinden ama işe yaramıyor