sehsed hamileliğimden beri çok canım çekiyor ve hamile kalmadan önce de çok tükettiğim şeyler ama işlenmiş gıda ve pişirilmediği için içerisinde bakterilerin olmasından kaynaklı hiç tüketmedim hamile kaldığımdan beri salam sosis sucuk tavuk hindi fark etmez dana sucuk bile yemiyorum güzel pişirince tüketebilirsiniz diyorlar ama ona da riske girmek istemediğim için hiç yemedim doğumdan sonra inşallah tekrar yemeye başlarım diye düşünüyorum çünkü gerçekten jambon salam sosis yemeyi çok özledim 🫣🫣 hamile arkadaşlarım yediler hamileliklerinde Bir şey olmadı ama ben o riske girmek istemiyorum onda olmadı diye bende de olmayacak diye bir şey yok çünkü insan Farklı fizyolojik Yapı farklı çocuk farklı