Mervettt bizim de 4 kg yu bulacak sanırım bebiş beklerse geçer hatta. Kafamız da 1 hafta önde gidiyor. Herkes ilk doğumda çok zorlar diyor. Doktorum da ilkler zaten zor olur 4 kg ya kadar yolu var diyor . Bi korkmadım diik yani ben de. Şu an 38+6 hız 3650 gr dedi