Deletedmom_195 Doğumdan sonra tesettür kıyafet ne giydiniz? Pijama takımı mı? Yoksa elbise mi? Neler alınmalı neler alınmamalı hadi cevaplayın tesettürlü annişlerr… 💗
greybrde Deletedmom_195 ben bunu hastane için aldım bu sabahlıda uyacak 2 adette gömlek yaka klasik pijama takımı aldım
ElifBD Deletedmom_195 ben hem pijama hem gecelik koymuştum sezeryan doğum yapıp sonda ile bi süre kalındığı için gecelik giydim daha rahat oldu üstünüze uzun ceket ya da sabahlık alabilirsiniz
Ceku256 Deletedmom_195 gecelik , sabahlıklı bir pijama takımı + yedek alt pijama koydum hepsinide kullandım
nazliguneyli10 Ben bi elbise bir de pijama takımı olarak almıştım ama sabahlık tarzı biseyi vardı pijama takımının pijama takımı ile daha rahat ettim ben elbise sürekli oturup kalkınca yukarı kalkiodu
Deletedmom_195 nazliguneyli10 ben birlik olduğum için ne yapacağım bilmiyorum ilk doğumumda tecrübesizdim çok zorlanmıştım elbise bence önü fermuarlı daha iyi olur diye düşünüyorum
Deletedmom_195 greybrde açık renk alma bence çünkü kanama çok olabiliyor elbiseye deyme olasılığı var
greybrde Deletedmom_195 vallahi oğlumda beyaz çok güzel bi takım aldım ebe kitlenir kan olur evine gidince giy dedi siyah giydim o an beyazı evde kim geliyor da görecek diye giymedim bile içimde kaldı.. hiç bir zaman da batmadı bir yerim normaldede benim regl kanamam az olurdu zaten lahusa ilkende öyle oldu o yüzden böyle aldım yedek siyahta aldım zaten ama ilk etapta bunu giycem
FEG01 Merhaba, bende boyun kısmı kapalı elbise ve pijama takımı bakıyorum sürekli kolları uzun ve birinin de kısa alicam ilk çıktığında damar yolu için
ElifBD Deletedmom_195 odanıza zaten erkek girmiyor yürüyüş yapacağınızda manto veya ferace tarzı olabilir
Ceku256 Deletedmom_195 e bebekten lohusa korsesi aldım korseyi takarken gitmişti ama sonra bıraktım geri çıktı göbeğim
Deletedmom_195 Havin49_ açıkçası benim yanımda kaynanam kalmıştı yanında hiç pijama falan giymedim ilk doğumda normal bi elbsie götürdüm ama emzirmekte zorlanmıştım ondan merak ediyorum
ilayda_2309 Deletedmom_195 ben normal doğum yaptım ve iki pijama takımı götürdüm ve bana kalırsa elbise vs pek gerek yok ama tabii ki giymek isterseniz de sorun olmuyor o kadar ağrınız olmuyor yani rahat bir şekilde değişebilirsiniz üzerinizi rahatlık açısından ben sadece pijama takımı giymiştim 💓💖
Havin49_ Deletedmom_195 anladım cnm benim ilkinde annem vardı 40 ımdan sonra kaynanama geldi zaten çok şükür zor günleri atlatmıştım 40 gün annemde kaldım ful hep pijama ileydim bu doğumum da yine annem refakatçim olucak doğumdan sonra kalamıycak veya ben oraya gidemiycem kaynanam olcak kayınpederle ben yine pijama takımı gitcem ama evin için de ferace tarzı bieşy çekerim üstüne hehrlade
tahamommy Deletedmom_195 öyle şey mi olur ya, siz zaten yaralısınız sürekli emzirmeniz gerekecek yanınızda rahat edemediğiniz kişinin işi ne 🙄 başka kalabilcek kimse yok mu
ElifBD Deletedmom_195 siz onları düşünmeyin canınızdan can çıkacak kim ne derse desin düşünsün. Bende tesettürlüyüm ve giydim sonuçta doğum yapıyoruz kolay iş değil hastane de gecelik giydim yanımda annem ve eşim kaldı eve geldiğimizde de pijama takımı giydim kayınvalidem geldiğinde de giydim çok doğal kayınpederim rahatsız etmemek için gelmedi o gelseydide elbise giyerdim