MommyToBee_ vajinismus konusunda bişey diyemem ama lavman banada yapılmadı, zaten doğum esnasında ishal oluyosunuz bu doğumun başlamasının belirtileri arasında, lavmanın yapılma sebebi de doğum yolunu rahatlamak, kaç kez tuvalete çıkmıştım ona rağmen doğumda da gelmişti 🥲 utanılcak bişey değil çünkü kimse ona odaklanmıyor bebek baskı yaptıkça çıkıyor sende zaten salıyon kendini 🤣 zaten doğum da bi ton sancı çekiyosun valla hiç onu dert edicek zamanın kalmıyor