MommyToBee_ ne demek bende ilk olduğu için çok korkmuştum ama gerçekten o sancı geçince doğum çok çok geliyor biraz zorlayacak olan sancı başka zorluk Allah’ın izniyle olmaz tabii herşey kucağına alana kadar canım sancı da eşimi arayıp özelde bir tanıdığımız vardı onu ara ben sezaryen istiyorum diye ağlamıştım şimdi diyorum Allah’ım nasıl bu kadar kendimden geçmişim gülüyorum o halime annem hala güler bana gelmiyo bu bebe gelmeyecek diye ağlamıştım 🤣🤣 ebeye de demiştim 10 kere beni sezaryene alın diye en son doğumu yaptım dedim ki iyi ki almamışsınız öyle güzel bir duygu ki bebeğini o an görmek herşey siliniyor sanki o anlar gelince gözümün önüne duygulanip bol bol anlatasım geliyor 😁