Merhaba hanımlar 37+2 doğum hikayemi size anlatmak istediğim
Akşam 10 da yatağımdaydım sağ taraftan sol tarafa döneyim dedim dönerken içimde bişey hafifçe patladığını duydum aya kalktım suyum geldi sancım hiç yoktu direk lavaboya gitim su gelmeye devam ediyordu ama sancım hiç yoktu sıcak çay içtim ılık duş aldım 12:30 da ambulansı aradım hastahaneye gitik 5 santim açılmam vardı ebe de ıkınamı istedi 20 dakika sonra bebek kucagimdaydi hic sancı hissetmemiştim😍🌺🫶🏻