Arkadaşlar 23+5 im şimdi sabah bir tartılayım dedim 9 kilo almışım. Sizin nasıl gidiyor? Biraz korktum fazla mı alıyorum diye. Yediklerimi sağlıklı seçmeye çalışıyorum ama çikolata falan da yiyorum. Spor yapamadım doğru düzgün belim (kuyruk sokumu tarafı) ağrıyor. Sizler nasılsınız konuşalım 🫂