Merhaba kızlar. Gece 3 gibi nişan geldi baya koyu ve çok. Öncesinde adet sancılarım vardı, kasılmalarım 6 dk da bire düşünce hasteneye geldik. Nst ye bağlandım 30-40 ı buluyor sancı. Ve 1 cm açılmam varmış, ilk doğum olucak inşallah. eve gönderirler mi bilmiyorum nasıl ne zaman açılma olur? Deneyimi olan yazabilir mi?