hibo Kızlar selam . 14 haftalık hamileyim doktorum plasenta aşağıda dedi yukarı çıkmasının bi yolu var mı beklemek dışında
Busranur_mnts hibo çok ayakta kalma asla ağır kaldırma rahim büyüdükçe bebekle beraber yukarı çıkma ihtimali varmış
havvacab Benimde öyle maalesef bazen kendimi yoruyorum çok gidip geliyorum ama daha dikkatli olacam 20.haftaya kadar yukarı çıkar bı 5 hafta daha dayanalim kuzu
patateslimanti Bana da plesentan aşağıda demişti doktor çok risk oluşturan bir yerde değil ama aşağıda zamanla yukarı çıkacaktır dedi 14. haftadasınız daha erken bence çıkar yukarı tedirgin olmayın