Arkadaşlar merhaba 2 senedir çocuk istiyoruz bir sağlıklı çocuğum var 5 yaşında 2 senede içinde 3 düşüğüm oldu genetik test falan yaptık ciddi bir sorun görülmedi şuan yine hamileyim betam ilk 29 bir gün sonra 61 çıktı ilçedeyim daha tekrarlamadım pazartesi tekrar vereceğim ama çok korkuyorum tekrar düşük olur mu diye biraz kasık ağrım var kanama yok yapmam gereken özel bir şey var mıdır sizce doktora Salı günü de kadın doğuma randevu aldım