gmzturan Yaaaa o kadar kötü bir duşum ki 37. Haftam biticek ve bende hemoroid oluştu normal doğum düşünüyorum nasıl geçer bu durumu yaşayan var mı
Uyarfatma gmzturan Valla bende yıllardır var hiç geçmiyor ve 2 normal doğum yaptım bir sorun olmadı ne gibi birsey olmasından korkuyorsunuz. Bu arada ne denediysem geçmedi kaldı öyle