Selam herkese 2. Hamileliğimi yaşıyorum 14+5 deyim fakat karnım inanılmaz çıktı 6 aylıktan farkım yok 😬 ilk hamileliğimde hiç böyle değildi hata aynı kiloyla hamile kaldım fakat şuan karnım inanılmaz şiş. Benim gibi yaşayan var mı bu gidişle doğuma nasıl gideceğim bilmiyorum 😅