bus2109 Kızlar 12 haftalık ikizlere hamileyim illa ki çatlaklar olucak ama bunu minimuma indirmek için önerileniz nelerdir ben her doktora gittiğimde sormayı unutuyorum ne zaman krem veya yağ kullanmaya başlayabilirim diye sizler ne zaman başladınız göbek çevresini nemlendirmeye bide kullanıp memnun kaldığınız ürünler neler 😌
dlnnas bus2109 bence bu göbek çatlama olayı biraz da genetik ben hiç bir şey kullanmadım çatlak falan olmadı hatta hemşire bana sormuştu ne kullanıyorsun diye hiç bir şey dedim annem 5 doğum yaptı onun da hiç çatlağı olmadı
cenoana bus2109 benim de ikiz gebeliğim var 12. Haftada lierac kullanmaya başladım şuan 27. Haftadayım sağ ve sol alt karnımda çatlaklar var. Doktorum önermişti ve kullananlar da lierac önerdi ama bende fayda etmedi. Vücut yapısına göre değişiyor sanırım.
Gzde_defne bus2109 ben 12.haftada başladım günde 1 defa hindistan cevizi yağı kullanmaya.bence sende başla canm birde ikiz olunca daha fazla dikkat etmen gerekebilir.16.haftdan sonrada günde 2 kez sürmeye başladım şuan 28.haftamdayım çatlağım henüz yok ama genetik olarak annemde var bende de olur diye düşünüyorum
Quen_14 bus2109 karın yavaş yavaş büyüdüğü için bence hemen başlamalısın ben bioil ve bi krem daha kullanmıştım ilkinde çatlamadım ama karnım çıkmadı diye çatlamadım şuan 2.ye hamileyim hiç bişey kullanmıyorum çünkü çıkmıyor karnım 🥲
bus2109 dlnnas yaa ne güzel şanslısınız 🤭 ben hafif kilo alımında bile çatladığım için sanırım benim öyle bir genetiklik yok o yüzden kremlere başlamam gerekiyor 😂
bus2109 cenoana evet olabilir, doktora sormadan başlamamak mı gerekiyor acaba ilk gebeliğim benim de bilmiyorum cuma günü doktoru arıcam test sonuçları için o zaman unutmazsam sorayım ya da direk alsam mı bilemiyorum
Quen_14 Quen_14 kremin ismi de lieracmış trendyol geçmişimden baktım bioil ve liearak kullanmıştım tavsiye üstüne
bus2109 Quen_14 evet bu kremi başka yerlerde de önerilerini duydum bazıları çok memnun bazılarında yine de çatlama olmuş ama yapısal olabilir muhtemelen ben ne kullansam kullanayım illa ki çatlarım çatlamaya meyilli bir vücudum var 🤭 bide şimdi ikiz olunca şuan 3 aylık karnım 5 aylık gibi görünüyor umarım geç kalmamışımdır 😂
asil15 bus2109 3. Gebelik hiç catlagim olmadı üstelik bayada karnım çıktı sanırım genetik değişiyor kişiden kişiye ama ben yinede hep normal krem sürüyorum banyo sonrasi belkide onun faydasına olabilir.
ebrudefnee bus2109 ben yağ kullandım o kadar genede çatladı bence genetikle ilgili birşey annemde de var şimdi 2. Ye hamileyim o yüzden saldım biraz ilkinde zaten çatladım
bus2109 ebrudefnee benim de ilk gebeliğim ama normalde de hafif kilo alınca bile kalçalarda çatlaklar oluştu o yüzden yüksek ihtimalle ne kullanırsam kullanayım çatlarım gibi 🥲
adatuna bus2109 ikizlere gebeyseniz bence 10.haftadna itibaren sabah akşam lierac sürün ama bol bol ben karnımı buladım resmen hep çatlamadım Genetiğim çatlamaya aşırı müsait ama lierac sürdüğüm hiçbir yerim çatlamadı lierac sürmediğim yerler çatladı😂