37+5 te doktor kontrolde 2 cm açıklığım olduğunu bebeğin kanala girdiğini söyledi. Bu hafta dogurursun dedi ama 38+2 oldum bende ne kasılma ne sancı hiç bir şey yok. Yürüyüş, aksak yürüyüş, squat yaptım youtubedaki meşhur 7dklık activating labor videosunu da yaptım ama sıfır belirti. Eger dogum baslamazsa çarşamba gel duruma göre yatışını yapiyim ya da uyarma yapiyim çarşamba gece tekrar gel dedi(38+5 oluyorum carsamba günü) . Sizce açıklığım artar mı hiç kendi sancım yok böyle bir süreç yaşayan var mı aranızda? Doğuruyor muyum doguracak mıyım yoksa böyle kaldım mı hiçbir şey anlamadım