gizemsennn Merhaba burun tıkanıklığı sorunu yaşayan var mı iliadin burun spreyinden başka bir şey iyi gelmiyor bana kullanan var mı
ru_a6 gizemsennn İlliadini bana hamileyim diye vermediler ama burda okudum bi kaç kişi daha kullanmış hamilelikte kullanılıyormu ya
prenses99 gizemsennn bende otrivin kullaniyorum malesef et var burnumda basim cok agriyor duramiyorum sabahlari
Gzde_defne gizemsennn canm sadece gece oluyorsa ve sabah farkediyorsan yastığını yüksek tut hatta 2 yastıkla yat derim birde oda nemlendiricisi alabilirsin.ama gündüz de oluyorsa doktora danışıp ilaç kullan bence.
ecemk94 gizemsennn doktorum iliadin kullanma hamilelikte demişti. Hatta tüm burun damlaları yasak demişti. Bende kendi kendine açılmasını bekliyorum her seferinde
gizemsennn ru_a6 kullanan herkes bir sıkıntı yaşamamış umarım olmaz ondan başka bir şey fayda etmiyor çünkü
gecem_gmz Özellikle geceleri oluyor bende 30. Haftadan sonra başladı şu an 35+1 haftalık hala devam ediyor
Nina07 Benim ilk haftalardan beri var farenjit e cevirdi doktorum kbb ye gonderdi o doktorda gebelige bagli alerjim oldugunu soyledi blaxten ilac verdi ama pek de faydasi olmadi acikcasi hala tikaniyor sabahlari bogaz kuruluguyla uyaniyorum.
Esraa70 Trimester da benim de burun tıkanıklığım oluyordu burun bandı kullanmaya başladım ve aşırı rahat ettim 2-3 dk da direkt açıyor ve rahat nefes alabiliyordum, tavsiye ederim rahat edersiniz.🙂↔️
tev Bende başından beri tıkanıklık yaşıyorum geceleri burun bandı üstte takılıyor heralde tek kullanımlık sanırım eşim bana burun içine takılan yıkanıp kullanılan plastık bişey almış bu daha iyi hem sürekli yıkayıp kullanır demiş ama huzursuz oluyorum takılıyken sizinki nasıl merak ettim Esraa70
Esraa70 tev evet tek kullanımlık üstten yapıştırmalı bant, ben 2 ay falan tıkanıklık yaşadım şuan yok şükür ki , o plastikten bende aldım ama kullanamadım rahatsız ediyordu bant daha rahat ettirdi beni
kyn52 gizemsennn bende alerjik tıkanıklık var burun spreyine iladinede alışkanlığım var onsuz yaşayamıyorum burnum alıştı bırkamam imkansız ameliyat olmam gerekiyor. 33 haftalık hamileyim başından beri iladin kullanıyorum kullanmazsam kafayı yerim o derece bir sorun olmadı hamileliğimde şu son zamanlarda hamilelikte etki ettiği için iladininde etkisi azaldı çok zor🥺
gizemsennn kyn52 ne kadar uzun süre kullandınız da ameliyatlık oldu yıllarca kullananlar bqğımlı oluyormuş ameliyat olması gerekiyormuş doğumdan sonra tıkanıklık geçerse iliadini bırakabiliriz heralde
Esraa70 gizemsennn Breathe Right kullandım bunun dışında kullandıklarımın yapışkanlığı iyi değildi bu markadan çok memnunum.