Canım bendede olmuştu hatta benim bildiğin adet kanaması gibi kanamam olmuştu hastaneye gitdim bir gece yatırdılar progesteron fitil ve iğne kullandım uzan çok ayağa kalkma gidebilirsen hastaneye git fitil falan veriyorlar bu haftalarda coğu kadında oluyor ya endişe etme önemli olan kıpkırmızı kanama olmaması genellikle tutunma kanaması diyorlar doktorlar