Kızlar merhaba benim plesantam önde olduğu için hareketleri hissetmeye geç başlamıştım ama hissediyordum. Son bir haftadır özellikle son 2 3 gündür hareketler çok çok az oluyor. Her yerde bu haftalardan sonra hareketlerin daha fazla hissedilmesi lazım diyor ben de o yüzden biraz korkuyorum. Çoğu hamile arkadaşım çok fazla hareketli diyor ama benim bebeğim genelde hareket etmiyor ya da ben hissetmiyorum. Aranızda böyle olan var mı?