Elifelif49 Mrb kızlar doğuma 10 gün kaldıysa günde 10 tane hurma ye rahim açılıyor diye duydum doğrumu yapan varmı ?
Cemreemine Elifelif49 valla hamileligimin basimdan beri hurma yedik fazlasiyla yedim ama bence bunye meselesi kilolarla bitirmisimdir hele son ayimda ama hic ise yaramadi bende catim musait degilmis ve bi cm bile acigim olmadi sezeryann oldum
Canan_ Bende oyle duydum aciklik yapiyo diye ama gunde 1-3-5 tane yiyebilirsin yani tek sayilar seklinde cunku cift yersen kanda sekr yapiyor dikkat et
Tontisannecik Elifelif49 bence şimdi yemeye başka 3 ya da 5 ile sonra arttırırsın sonuçta 1 günde açacak değil
Elifelif49 Deletedmom277 hmm faydasını görenlerde var bide sabahmi yiyodunuz akşam mı ne zaman yemem gerek
Canan_ Elifelif49 zaten seviyorum yemeyi, arti bebege de kilo aldirir diye duymustum o yuzden yemeye basladim sirf aciklik icin degil yani. Arti bir arkadasim var oda dogum yapti diyoki kesin son ayda hergun hurma ye ona cok yardimci olmus