Arkadaşlar merhaba daha önceleri de birkaç defa buraya yazmıştım ikiz kızlara hamileydim ve geçen hafta birden sancım olmaya başladı gece hastaneye gittik hemen ve doktor kontrol ettiğinde doğumun başladığını söyledi ve hemen sezeryana aldılar çocuklarım ortalama 33 haftalıkken erken doğum gerçekleşti ben taburcu oldum ama bebeklerim küvezdeler çok şükür öyle kötü bi sıkıntıları yok ama erken oldukları için çocukların küvezde olması normal dediler ufak tefek sıkıntıları da vardı
Arkadaşlar sizlerde dua edin inş tez zamanda çocuklarımda küvezden çıkar sağ sağlim sağlıklı bir şekilde 🙏