26 haftalığız, Benim siyatiğimde 3. Aydan itibaren berbat haldeydi. Basamıyordum adım atamaz haldeydim. Uzun süre yürüdüğümde veya uzun süre oturduğumda başlıyordu. 1 seans fizyoterapiste gittim ve o gün bugündür ağrım yok çok şükürki. Tek seans aldığım halde aşırı iyi geldi 2-3 seans alsam tamamen geçerdi eminim