ozlemcirit 9+3 de iken 4cm boyunda polip olduğunu öğrendim. Bir gece kanama ile gittim polipmiş ve çok büyükmüş şu an elleyemeyiz dediler. En ufak bir yürüyüş de bile tekrar kanama oluyor. Yaşayan var mı