Burcak61 Sonay2014 ben 8. Haftada başladım 15 di o zaman değerim geçen tahlil verdim 31.60 olmuş değerim devam ediyorum doğuma kadar devam edicem 20+2 yim şu an
denizannee Sonay2014 decavit ve davit 3 kullanıyorum. Davit 3ü ekmeğe damlatıp kullanabiliyorum sadece 12+3te başladık hala devam ediyorum
Haribo42 Sonay2014 o yaglar benim asiri midemi bulandiriyo kusasim geliyo bende bugun gittim sprey aldim dil alti kullananlar cok memnun bi sise komple tamamliyomus
HazalGonca Kızlar bende devit3 kullanıyorum eczacı ilacın en iyi etlikelişime geçebilmesi için. Bir kaşığa devit damlat ve o kadar da hakiki yağ damlat ister ekmeğe dök ye ister kaşıği öylece iç dedi ama ekmeğe damlatmak daha iyi öbür türlü midem kötü oluyor.kısaca yağ ile ilaç daha çabuk etkileşime geçiyormuş haberiniz olsun.
Demirorl Sonay2014 benim doktorum d vitamini önermedi. Ben kullanmıyorum.. gerekli mi rutinde yazıyorlar mı doktorlar?
BrcnBlgn Bende devit 3 kullaniorum suya damlatip iciorum dr meyvesuyuylada icebilirsin dedi...bisi sorucam d vitaminini icinde yaninda peynir sut falan tuketiomusunuz bi etkilesimi varmi