zerya123 giç hissetmeyin herkes 4-5 kg doğurma merakında ama malesef o çocuklarında bir çoğu ileride kilo problemi yaşıyor ben gebelik öncesi diyabet hastasıyım zor bir hamilelik yaşıyorum diyet yapıyorum diye bebeğimin gelişmediğini söylediler hep ama bebeğim hep haftasıyla uyumlu gitti ya 2-3 gün ileri yada 2-3 gün geri gitti ve ve ve detaylıda kordonda damar eksikliği olduğu çıktı yani beneğin gelişimi geride olma riski var ona ve diyete rapmen güzel ilerlemişiz emin olun gebelikte 20-30 kilo alımı sağlıklı değil benim için 3-3,5 kilo arası doğsa yeter bebek bebeğin belişimi 1 hafta geride diye hemen perünataloğa yönlendirmesinin amacı takip etmek istemiyorlar canım riske girmek istemiyorlar