rumeysaaaa_ bende gebeliği bilmeden tarlusal adet sökücü kullaandim ve bu ilac X grubuna giriyor yani hic hamilelikye icilmemesi gereken bir ilacmis doktor bana sonlandirmami onerdi ama ben tek bi doktorla kalmadim ikili test zamaninda bu testi yaptırmıştım down sendrom yukssek risk cikti korktum aldirmak icin değil ama icimin rahat etmesi icin fetal dna yaptirdim oda cok şükür tertemiz geldi ultrasondada bebek gayet normal gözüküyor bi anomali gözükmüyordu ayrica bu gebeligi bilmeden ogluma rontgen cektirdim bende bulundum o ortamda suan 17 haftalik gayet sağlıkli gözüküyor ilk doktoru dinleseydim belkide saglikli bebegi aldırmış olacaktım diyecegim o ki bir doktorla kalmayın böyle olupta cok saglikli doguranlar var