elosee Kızım 10 aylık kilosu 11 kilo . Boyuda var . Ama biraz tontiş . Böyle olup zayıflayan var mı yürüdüğünde . Dert olarak görmüyorum ama her gören ayını büyük söyle diyor 🫠
elosee cylnboran04 oh içim rahatladı . Bugün doktor kızınız 14-15 aylık bebek kilosunda dedi hiç bozulmuyordum ilk defa aklıma takıldı
1Ali Benim oğlumunda 9.ayına kadar kilosu iyiydi sonra 9.5aylık bir yürümeye başladı kiloda vermiyor ama gıdım gıdım alıyor dert etmiyorum ben o yüzden
1Ali elosee hiç dert etmeyin, zayıf olsa niye kilo almıyor diyoruz kilolu olsa obez mi olacak çocuk diyoruz derdimiz bitmez bizim😂 iyice hareketlenmeye başlasın dengelenir kilosu🥰