aselinannesi38_ Valla farkettiyseniz eskiden en pahalı en kaliteli dediğimiz yahudi markaları, boykot sayesinde hep kampanyada indirimde ve diğer muadillerine göre ucuz kalıyorlar. Ben aileme de annemlere de herkese aşılamaya çalışıyorum, daha fazla para verip boykot olmayanı alıyorum, ama ramazan sofralarında boykotlu içecekleri malesef hala görüyorum ve sinirlerim bozuluyor. İnsanlar hala duyarsız… 😒