eniseda Normalde de kararsız bir insanım ama kendi çocuğuna ömür boyu kullanacağı ismi vermek daha da zormuş
Mavipatik Gokturkmom_ Oğullarımızda oldugu gibi kız isminde de zevklerimiz aynı 🫠🫶🏻 İdil güzel isim. 2. Bebik istediginde haber verirmisin Birde Gökçe kızımız olsa ne güzel olurr hahshwh
beyzzsenturkkk eniseda deva benimde düsündüklerimin arasında vardı ama nedense vazgeçtim su an aklımda gündemimde en cok Âlâ ve nazlı var
eniseda beyzzsenturkkk Nazlı kayınvalidemin adı o yüzden istemem 😂 Âlâ çok güzel ama yurtdışında problem yaşar diye düşündüm onda da. İkisi de güzel ama
Gokturkmom_ Mavipatik Yaaa oğlum olursa 2.Rüzgar olur 😂❤️Bu sefer seçim hakkı bende olur ama şuan 2. Çocuk düşüncem yok bebişim küçük 1 yaşında
merrrvees eniseda bizde Arya Doğa Beren isimlerinde kararsız kalmıştık doğa da yumuşak g harfi olduğu için söylenmesi zor gibi geldi Beren e karar kıldık
portakalrecelim merrrvees Birebir aynı isimlerde kararsız kalmışız 😂 ama benim ilk kızımın adı Doğa🫠 Deren de çok güzel değil mi ya? Beren yerine Deren hemen tınısı yumuşak hem ablasının ismi ile daha uyumlu gibi
Mavipatik Gokturkmom_ Yaa biz daha 1 yaş bilee olmadıkk 🫠😅🫶🏻 Bendekii de deli cesaretii ahahha birde isim düşünüyorumm. Ama sende düşünmüşsün kii demek ki gelirr arkası ah annelikk deliliksiin 😭😅💓💓