Momygueen merhabalar, bende 32 haftalık hamileyim. Riskli bir hamilelik süreci yaşadım- yaşıyorum, çok stresliydi. Bu yüzdenmidir bilmiyorum hiç bağ kuramıyorum sanki hiç sevemeyecekmişim gibi hissediyorum. Dua ediyorum doğunca bu duygularım değişsin çok seveyim diye. Yanıtınız bana umut oldu.