Merhaba Hanımlar.. Ben suanda 27+1 haftalik bir gebeyim. Fakat yaklasik 2 aydir bebegim 15 20 gunluk karin cevresi geriden geliyor. 24 cu haftalarda gosteriyor buda sıkıntı teskil ediyor tabiki. Hamileligimin basindan beri Coraspirin kullaniyorum. Bu denli gelisim geriligi oldugu icin Coraspirin + Oksapari birlikte kullanmami istedi doktorum. Lakin benim icimi korku saldi acaba sizlerde kullandiniz mi ? Yada hali hazirda hala kullanan hamileler yazabilir mi 😔