Arkadaşlar 19 Kasım’dan önce
Kimyasal gebelik geçirdim doktora sordum önümüzdeki ay hamile kalabilir miyim diye doktor hiç bu problem yok kalabilirsin dedi bu ay test yaptım bekleyemedim 19 unu çok hafif bir çizgi çıktı sizce hamile olabilir miyim belirtilerimde var kaşık batması ani hareketlerde kaşık ağrısı mide bulantısı kusma göğüs hassasiyeti