Songul606_ Hamileliğin başında antibiyotik kullanan var mı diş ağrım var 10 gün oldu geçmiyor doktor diş hekimine git dedi oda antibiyotik dedi kullansam Aranızda kullana oldu mı
Noyimommy Songul606_ benim gittiğim diş hekimi antibiyotik yazdı reçeteyi kadın doğum doktoruna danış kullan dedi kendi doktorum da enfeksiyon kana karışırsa daha riskli içebilirsin dedi doktorunuza danışıp kullan bence
ask7_ Songul606_ kullandım Allah yardımcın olsun incelikle şuanda git tedavisini ol cekilecekse çekilsin çok geç olmadan dış ağrısı çok felaket antibiyotiklede gecmiyo
3melekannesiyim Songul606_ bende aynı sorunları yaşadım kullanılabilen antibiyotikler var ben kullanmadım ama doğal yöntem olarak da su kaynatıp kekik ve karanfil demledim soğuyunca gargara yaptım o iyi gelmişti
55esra01 Songul606_ öncelikle geçmiş olsun. Bende hamileliğimin başında diş ile ilgili sıkıntı yaşamıştım kadın doğum doktorum bebek 3 aylık olana kadar ilaç ve tedavi önermemişti bana.
mhtparslan Songul606_ Ben kullunamıştım hiç bi sorun olmadı hamilelerin kullanabileği antibiyotikler var boşuna eziyet çekme
3mm 14 haftalık hamileydim kullandım çünkü o ağrı çok kötü özellikle çürük varsa hiç bişey fayda etmiyor ve benim kanal tedavi başlandı hamilelere uygun ilaçlarla yapılıyor doktorum da onayladı özel diş hekimleri gerçekten çok iyi
3melekannesiyim Songul606_ ama Dr ilk tremesetrda onermemisti tedaviyi ,2. Trimesterda tedavi oldum antibiyotik o zaman kullanabilirsin demişti zaten diş Dr gidince Muayeneden sonra tedavi ve ilaçla ilgili kadın doğum a gösterip onun onayıyla işlem yapılıyor