Nily Her aşının yan etkisi oluyor ne yazıkki. Aşıların hiçbirisini aksatmayın arkadaşlar Benim görümcemde kzıına yaptırmamış rota aşısını. 4 yaşında kreşte rota virüsü kapmış kız. Çok ağır geçirdi. 4gün hastanede yattı ve iğne ipliğe dönmüştü sıvısızlıktan. O atlattı sonrada görümceme geçti 26 yaşında.O dahada ağır geçirdi. Kız 1 haftada 4kilo kaybetmişti. Cok cok onemli. Bebekken olmaz ama büyüyüncede olabiliyor gördüğünüz gibi. tereddüt etmeyin Ve meningokok aşısıda çok önemli bir aşı onuda araştırıp aylarını geçirmeden yaptırın mutlaka
Zzuzu Nily çok üzüldum önemli aşılar ama özel aşılarda insan tereddüt ediyor ama yaptırmak gerekli Rabbim korusun bütün bebisleri
nes94 Zzuzu inşalalh bişey olmaz olacağı varsa her türlü olur zaten de endişe ediyoruz sonuçta annelik :)
Zzuzu Tuba-Sahra senin bebisin de erken doğmuştu demi canım konusmustuk seninle nasıl durumunuz kaç aylik oldunuz
Tuba-Sahra Zzuzu ewet canım konuşmuştuk 31 +4 ye doğmuştuk biz alllaha şükür uykusuzluk dışında iyiyiz 21.de kro 4 aylık olucaz inşallah siz nasılsınız bebişin nasıl umarım sizde iyisinizdir 💜💜
Zzuzu Tuba-Sahra çok sevindim canım ıyi olmanıza uyku sorunu bizdede vardı biraz duzeldi çok şükür 8 nisan da bizde 4 aylik olcaz inşallah.birde kasikfıtığı ameliyatı olcak onuda inşallah sağ salim atlatrz
34elif Canım oģLum şuan 4 yasında ben Rota virus u aşısı nedir bilmezdim kimsede soylemedi yaptirmamistm oglum dogdugundan 3 ay sonra hastanelerde yatmaya basladi ishal di kusmasi hic gecmemisti doktor sen Rota virus u aşısı yaptirmadinmi dedi hayir dedim o zamn ogrenmistim ve 10 gun hastane yatti iyi oldu derken gene ayni sikayetler basladi gene hastanede yattik suan o kadar dikkat etmem ragmen hep hasta oluyor iLk oģlumda yaptirmamistim onda bisey olmadi cok sukur suan 3 bebegim e hamileyim nasip olursa bunda o aşıyi yaptircm