kızlar 17 eylül emziriyordum kızımı prolaktin 32.42 çıkmıştı eylül son haftası sütten kestim ben
5 aralık baktırdım tekrar prolaktin değerime 6.42 çıktı
çok mu düşük ve bu değerle gebe kalmaya müsait miyim yani yüksekliği engel gebeliğe diye biliyorum şuan 6.42 çok düşmüş nette de en az 15 olmalı falan yazıyor anlamadım bişey bilgi sahibi olan biri aydınlatabilir mi?