Dinolisoo bebissss 1500-2000 arası vajinal ultrasonda görünür. Karından biraz daha yükselmesi gerekir
Keziban Dört veya beşinci haftada kese gözüküyor altıncı hafta ve sonrasında kalp atışı duyuluyor genelde
merve_ofc Busraaaakkk bebissss bende 4+2 haftalık gebeyim. 12.12.2025 de belli oldu, 19.12.2025 e doktorum randevu verdi keseyi görmek için. Kan değerim 491 çıktı 12 aralıkta. 2 günde 2 katına çıkması gerek
bebissss Benim ilk betam 382 ikinci betam 1337 gittiğimde kese yok denildi. Ayın 29 una randevu verildi inslalah gittiğimde hem kese hem kalp atışını duyarım
Dinolisoo bebissss 3000 üstünü beklemek gerekiyor karından ultrason için. Benim doktorum 7 hafta dolsun öyle gel demişti bende vajinal istememiştim ama betama baktırmadım o zaman tabi kaç olmuştu. Kalp atışıda duymuştum gittiğimde