Kubra-1997 Kılzar transfer oldum Eve geldim baş ağrısı başladı hala da ağrıyor böyle hafif vuruyor arada yükseliyor bu durumu yaşayan oldu mu Transferimin 2. Günündeyim
Sila9 Adalat diye bir ilaç içiyor musunuz o baş ağrısı diğerleride yapabilir tabide adalatın ağrısı başka türlü bir ağrı