ecenurkarakayacicek Hanımlarr merhabalar hamilelikte yüksek tansiyonla nasıl başa çıktınız acaba beslenme de tuz eksikliği dışında nelere dikkat ettiniz
ezgi3452 ecenurkarakayacicek Tuzu azalttim, içtiğim suya azda olsa limon suyu ekliyorum, nefes egzersizi yapıyorum 4 saniye nefes al 4 saniye tut 6 saniye bırak tarzı bir süre 🤭 önceden 13/8 falan çıkıyordu bunlardan sonra 11/6 falan tansiyonum
ecenurkarakayacicek Deletedmom_297 inşallah bende çıkmadan düşürmeye çalışıyorum ilk gebeligimde bu yüzden doğum yapmıştım