Deletedmom_297 Kızlar deneyimli anneler bebek bezi markası oylaması açtım deneyimlerinize göre plan yapacağım ne kullanıyorsunuz memnun muaunuz memnuz kalmadığınız var mı burda olmayan ama kullandığınız var mı
azra01 Deletedmom_297 bimin bezini kullanıyordum cok memnunum 2. Ye hamileyim onda da kullanicam insqllah
Yazmelegi_ Deletedmom_297 a101 le başladım sonra bimi övdüler ona geçtim çok memnun kaldım şimdi bu bebeğimde de bim bezi ile basliycam
beyzzsenturkkk Deletedmom_297 ilk 2 ay prima ondan sonra 3 yaşına kadar molfix kullandım hala kullanmaya devam ediyorum kızım bezi bırakmadı doğacak kızıma da ilk 3 ay prima sonrasında molfix devam edeceğim
meri13z Deletedmom_297 bende birinci de bimin kini kullandım nasip olursa ikincide de bimin alacam oğlumda bütün bezler pişik yaptı en son doktora gittiğimde bimin kullanın bende onu kullandım bimin bezi kremli olduğu için kendiliğinden pişik yapmıyor dedi ben memnundum açıkcası
Deletedmom_297 meri13z teşekkür ederim canım benim arkadaşımda senin gibi söyledi ilk çocuğunda prima ile başlamış sonra bebek başka bezi kabul etmemiş ikincidede bimşe başlamış hep bimle devam etmiş .
3535abc Kesinlikle bim bezi ilk oğlumda kullandım çok güzel başta Molfix aldım iyi gelmedi hemen BİM’in bezine geçtik
Deletedmom_297 3535abc teşekkür ederim canım çok öneriliyor annemde 20 yıl önce kardeşime bimin bezini kulladı banada diyor biminkini kullan diye 😂
Aysenurkeser Havin49_ bimin hangi bezini kullanıyorsunuz iki farklı üreticisi varmış galiba bende alacağım ona dikkat ederek alayım
aselinannesi38_ Deletedmom_297 bebem natürel kesinlikle çok iyi ama özelikle boykot olmamasına dikkat ederek bebeğime ürünler alıyorum
Deletedmom_297 Aysenurkeser evet bende burda duydum onu iki üreticisi varmış turkuaz üreticisinin önermedi .