Benim 5. Ayda olmustu sanirim yani haftam erkendi ve ağrılarım aşırı coktu. Uyutmuyordu nefes bile aldirmiyordu . Doktor ayni sekilde stent takicaz yoksa dayanamazsin ve bobregini kaybedersin demisti . Bende başta taktirmak istemedim ayni yorumlari okudum çünkü yok erken doguma sebep olur yoksa ağrısı sancısı cok oluyor diye ama ağrım ağır basinca mecbur kabul ettim ve iyiki olmusum dedim. Ameliyattan hemen sonra ağrım kesildi hiçbir sıkıntı da yasamadim. Suan 36. Haftamdayim erken dogum kismina da inanmayin yani bence cekmeyin hic hemen tedavinizi olun.