devo16 ben 2 aralıkta doktora gittim, çatlamak üzere demişti. O günü değerlendirdik , önceki günleri de değerlendirmiştik. Bu bizim ilk denememiz, ilk ay yani. Ama günler uygun olunca ben olmuştur diye düşünmüştüm. Dpo 11 mi oluyor tam bilmiyorum. Yarın adet günüm. Bakalım neler olacak