2boysmother Gebeliğimde bebeğimin tek ayağının pev olduğunu öğrendim şuan 2 aylık. Alçı tedavisi, ameliyat oldu. Şuan ayakkabı giydiriyoruz. Sizde süreç nasıl ilerliyor? Yaşayan, atlatan var mı?
Smyye1B 2boysmother 3bucuk yaşında çift ayak pevli oglum . Aynı süreçleri geçirdik çok şükür istikrarlı ayakkabı ve ters bot kullanımıyla geçtiğimiz ay tedavimiz bitti🙏🏻☺️
ikizleriminannesiyim 2boysmother 10 aylık tek ayak pevli bizde alıcıyı ameliyat oldu sonrası ayyakabida bizde zorlandık 20 gün falan geçsin alışır biz artık gece takiyoruz sadece mesaj bol bol yap evini herşeyini bırak mesajını aksaltma umarım bir an önce iyileşirler bebisler
2boysmother Smyye1B alçı sonrası ayakkabı döneminde sıkıntı yaşadınız mı oğlum hiç durmadan ağlıyor oynattığı zaman 😞 gece dönerken vs problem yaşadınız mı nasıl geçti süreç? Bir de ayakkabınız ne kadar süre sonra geceye geçti? Kusura bakmayın sizi de rahatsız ediyorum ama süreci atlatmış birisi olarak bilgi almak istiyorum da bir mahsuru yok ise eğer
Smyye1B 2boysmother Evet topuk tam oturana kadar zorlandık bizde bi iki hafta kadar. Gece rahat uyusun diye uyku tulumu giydirdik hep baktık battaniye ayaklarına dolanıyor onu öyle çözdük bir zaman sonra zaten ayakkabılarını bütünü olarak görüyorlar rahatsız olmuyor bizde öyle oldu☺️ Biz 1yasina kadar 23saat ortez 1saat fizyoterapistin verdiği masajları uyguladik. Yaşına geldiğinde ters bot verildi onları giydirdik. Masajlara devam ettik. Gecicek inşallah siz aksatmadan giydirin zor ama ağlamasına aldanmayın bugün ayakkabı giydigi için ağlasın yarın büyüdüğünde tedavi olmadım diye aglamasindansa .🌸🤍
2boysmother ikizleriminannesiyim birde bize Pamuklu çorap dedi doktorumuz altı kaydırmaz bile aldık ama sürekli kayıyor ayağından nasıl çözüm buldunuz
2boysmother Smyye1B haklısınız her şey onlar için üzülüyorum daha çok küçük diye bazen pes noktasına geliyorum ama elimden bişey gelmiyor 😞 iki ayak pevli olduğu için mi 1 yaşına kadar 23 saat kullandınız ? Ben 2-3 ay sonra geceye geçiyor diye duymuştum 🥺
2boysmother Smyye1B birde bize Pamuklu çorap dedi doktorumuz altı kaydırmaz bile aldık ama sürekli kayıyor ayağından nasıl çözüm buldunuz
ikizleriminannesiyim 2boysmother yaz aylarında denk geldi bize parmak uçları ve topuğu kesmiş tim ayağı hava alsın diye
2boysmother ikizleriminannesiyim şimdi nasıl sadece gece mi kullanıyorsunuz ? Ne kadar kullanacaksınız? Bir de huzursuz mu oluyor geceleri? Bizim ayakkabı da 5.günümüz doğar doğmaz alçılandı ama çok huzursuz bende öyle gördükçe ağlayıp üzülüyorum. Kusura bakma seni sıktım sorularımla galiba ama bilgi edinmek için. 🥺
ikizleriminannesiyim 2boysmother tek ayak pevli bizim tek bahsettiğim sadece geceleri takıyorum demek istedim
iii95 Ben de 28 haftalık hamileyim tek ayak pev dendi detaylıda. Tek ayak için de alçı ameliyat ortez süreci aynı mı gidiyor? Ne kadar sürdü bu aşamalar anlatabilir misiniz rica etsem? Çok üzülüyorum, bilmemek daha da çok endişelendiriyor 🥺
ikizleriminannesiyim iii95 canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki bende çok korkmuş tum ama inan sabır istiyor bu hastalık ve çok iyi bir doktor ara şimdiden doktor ne kadar profesyonel olursa o kadar iyi ve hızlı olur tedavi süreci
2boysmother iii95 benim oğlumda tek ayak pevli. 3 günlük iken tedaviye başlandı. 4 hafta alçılandı. 1 aylık iken ameliyat oldu. Ameliyat sonrası 3 hafta alçılandı. Şuan 1 haftadır ortez kullanıyoruz çok zor bir süreç henüz alışamadı ama sağlığı için buna mecburen uygulayacağız. Şuan 2 aylık