Nesli1313 Kizlar 32 haftalığım ve beyaz akıntı geldi bugün hiç yoktu bugüne dek daha yeni beyaz akintinin geldiğini gördüm korktum açıkçası çok fazla değil az gelmiş normalmidir acaba ?
anneoluyorummm103 Nesli1313 bende de oluyor tüm tahlillerde temiz 38.haftadayım doğurmadım da endişelenme doktoruna yine danış tabi ihmal etme
Shrrr21 Bende haftalardır ara ara oluyor normal diye biliyorum tabiki yinede. Doktoruna sor hemen ama korkma stres daha kötü birşey
Nesli1313 anneoluyorummm103 pazartesi günü gidicem bakalım erken dogum riskim olunca da endişelendim 🥹
Nesli1313 Nisanmomy yok peynir kesiği gibi değil böyle normal sıvı beyaz bir akıntı ama gorusucem inşallah
Elfida1111 Nesli1313 bacım hiç stress yapma. Bende de oluyordu. Doktoruma sordum vajinanın hormonsal ürettiği birşeymiş çok normalmiş kahverengi/kanlı gibi olursa kork. Beyazlı veya şeffafa yakın akıntı çok normal dedi. 33+2 yim 4 gün önce kontrole gittim. Takma bunları kafanı. :) sevgiler
Nesli1313 Elfida1111 çok teşekkür ederim 🥹❤️❤️ normalmiş evet bütün hamişlerimiz inşallah sağlıcakla kucağına alır bebişlerini🤲🏻
kizinaasikanne Nesli1313 26 haftalık hamileyim başından beri beyaz akıntı geliyor 2 kere kan 2 kere idrar verdim temiz çıktı bir şey yok yani normal devam edin 😊
Nesli1313 kizinaasikanne inşallah bakalım gidip goruseyim ne olur ne olmaz ama için rahatladı teşekkür ederim 😊