Ilknrshnn Kızlar 32+5 haftalık hamıleyım iç camasırımda ıslaklık hissediyordum acıle gelınce suyumun geldıgını soyleyıp yatıs yapıldı cıger gelıstırıcı ve antibiyotik baslandı sonu ne olur bilmiyorum çok korkuyorum ne kadar ne sürer başına gelen var mı acaba
0925 Ilknrshnn kendim farklı sebepler ile 32+6 haftada doğum yaptım kuvezde kaldı kızım arkadaşımın ise suyu 26.haftada geldi 34.haftaya kadar kontrol altına alınıp 34te doğum yaptı arkadaşım
anneyimben08 Ilknrshnn 33+6da suyum gelmisti ciger gelistirici yapmislardi sonra 1 ay kuvezde kalmisti bir sorun olmamisti Allah hayirlisinla.kucagina almayi nasip etsin
nasminan Ilknrshnn bu ıslaklık bende de var hep ıslak ben akıntıdır diyorum ama farklı kokuda bir ıslaklık enfeksiyon değil sizin nasıl olmuştu bende 32. Haftadayım
eed21 Bilgim yok ama korkmayin inşaAllah sabreder zamanında gelir. ama Allah korusun erken gelse bile çok küçük değil hemencecik toparlanır Allah’ın izniyle ♥️
Ilknrshnn nasminan canım ıc camasırımda hep ıslaklık vardı ama altıma kaçırmış gıbı de değil kokusu felan farklı bı acile gıdıp şöyle baksınlar sana da emın ol
nursenasu27 nasminan benimde oluyor arada acile söylemiştim alttan baktılar bi test yapmak lazım bunu gidin medikalcilerden alın pahalı bi test ama dediler devletin acili bende almamıştım şahsen terleme olabilir bazen baskıdan dolayı idrarımızı kaçırıyor sızıntı şeklinde farkında olmuyor olabiliriz 31 haftalık olduk şu ana kadar çok şükür bi problem yaşamadım yani devlet neden pahalı
0925 Pofidik123_ 32+6 haftada kızım 2250 kilogram doğdu arkadaşımın bebeği 34.haftada idi oda 1830 kilogramdi 2 hafta gerilik vardı gayet sağlıklı bir bebek şuan oda
Ilknrshnn anneyimben08 anneyimben08 anneyimben08 bilmiyorum canım zor bır süreç ıkı tane de evde var daha da zor
iyiliktozu Ilknrshnn anladım canım neyseki çok değilmiş kesen enfeksiyondan delinmiş belli ki. Antibiyotik tedavisiyle deliği kapanan var. Çok okudum burda.İnşallah sende de öyle olur vaktinde kucağına alırsın canım 🤲🏻
iyiliktozu Ilknrshnn anladım canım ciğer geliştirici yapılırsa korkma Rabbimin izniyle sağsalim kavuşursun inşallah bebeğine🤲🏻