Hzlll0606 bana da cok dendi böyle seyler ilkimde kaynanamlarda kaldım 50günden fazla hatta korktıgım için 2.de kaynanam geldi bende kaldı 2hafta kadar 3de artık dedim kafam rahat etsin skıntı stres olmak istemiyorum ama dedigim gibi aynı korkularıda yasadım cok söyleniyorlardı 40lı kadın yalnız kalmaz vs vs ama valla bide güzel kalınıyorki ilk bikaç gün yada 1hafta destek olmaları adına güzel olur ama sonrası ne yapcak 2aya yakın yanımda diyerek düşündüm annem sey dedi eger cok korkuyorsan bi büyğk filkete yastıgına tam yada yattıgın giysiye tüm korkularını yenersin yasini serif al küçük bi tane bebeginin basucuna koy allaha güven kuranı kerimin yüksekte bi yerde dursun ha bişey olur diye degil bu sana bi güç versin diye diyorum dedi gercektende baana güç verdi hem kafam rahat hem içim vicdanım rahat bi şekilde gecirdim ikisinide böylelikle
Bu 4.yine öyle düşünüyorum hiç kimseye kulak asma